MRÓWKI PRACUJĄ W POCIE CZOŁA,

BO NIEDŁUGO CZEKA SZKOŁA.

WIEDZY MAJĄ CAŁKIEM SPORO,

WIĘC ZE SOBĄ JĄ ZABIORĄ.

PISAĆ I CZYTAĆ JUŻ TROCHĘ POTRAFIĄ.

W SZKOLE NA PEWNO SOBIE PORADZĄ!

 

Godziny pracy:

8.30- 15.30

 

Nauczycielki:

 

Katarzyna Łukasik

Karolina Lisicka

Magda Michalczuk- nauczyciel współorganizujący

                  kształcenie specjalne

 

Godziny dostępności nauczycieli :

I wtorek miesiąca w godz. 15.30 – 16.30

 

 

          

 

 

 

 

linia900

 

 

Założenia programowe: Październik

 

 TEMATYKA :

 

1.    Idzie jesień… przez ogród i sad
2.    Idzie jesień… do zwierząt
3.    Co z czego otrzymamy?
4.    Idzie jesień…z deszczem

 

 

 

 

 

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE :

 

•    rozpoznawanie owoców i warzyw za pomocą zmysłów,
•    poznawanie litery o – małej i wielkiej, drukowanej i pisanej,
•    poznawanie cech kwadratu,
•    rozwijanie umiejętności klasyfikowania,
•    rozwijanie sprawności fizycznej,
•    rozwijanie umiejętności liczenia,
•    rozwijanie sprawności manualnej,
•    rozwijanie słuchu muzycznego,
•    utrwalanie poznanych figur geometrycznych,
•    reagowanie ruchem na ustalone sygnały,
•    rozwijanie umiejętności obserwowania,
•    rozpoznawanie i nazywanie warzyw,
•    poznawanie sposobów przygotowania się zwierząt do zimy,
•    odkrywanie litery a – małej i wielkiej, drukowanej i pisanej,
•    zapoznanie z produktami otrzymywanymi z gliny i z piasku,
•    odkrywanie litery m – małej i wielkiej, drukowanej i pisanej,
•    kształtowanie poczucia rytmu,
•    rozwijanie pamięci muzycznej,
•    poznawanie sposobu otrzymywania sera oraz pochodzenia wełny
•    poznawanie kolorów tęczy,
•    zwracanie uwagi na ubieranie się odpowiednio do pogody,
•    poznawanie zjawisk przyrodniczych,
•    poznawanie procesu obiegu wody w przyrodzie,

 

 

image_pdfimage_print