MRÓWKI PRACUJĄ W POCIE CZOŁA,
BO NIEDŁUGO CZEKA SZKOŁA.
WIEDZY MAJĄ CAŁKIEM SPORO,
WIĘC ZE SOBĄ JĄ ZABIORĄ.
PISAĆ I CZYTAĆ JUŻ TROCHĘ POTRAFIĄ.
W SZKOLE NA PEWNO SOBIE PORADZĄ!
Godziny pracy:
8.30- 15.30
Nauczycielki:
Katarzyna Łukasik
Karolina Lisicka
Magda Michalczuk- nauczyciel współorganizujący
kształcenie specjalne
Godziny dostępności nauczycieli :
I wtorek miesiąca w godz. 15.30 – 16.30
Założenia programowe: Październik
TEMATYKA :
1. Idzie jesień… przez ogród i sad
2. Idzie jesień… do zwierząt
3. Co z czego otrzymamy?
4. Idzie jesień…z deszczem
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNE :
• rozpoznawanie owoców i warzyw za pomocą zmysłów,
• poznawanie litery o – małej i wielkiej, drukowanej i pisanej,
• poznawanie cech kwadratu,
• rozwijanie umiejętności klasyfikowania,
• rozwijanie sprawności fizycznej,
• rozwijanie umiejętności liczenia,
• rozwijanie sprawności manualnej,
• rozwijanie słuchu muzycznego,
• utrwalanie poznanych figur geometrycznych,
• reagowanie ruchem na ustalone sygnały,
• rozwijanie umiejętności obserwowania,
• rozpoznawanie i nazywanie warzyw,
• poznawanie sposobów przygotowania się zwierząt do zimy,
• odkrywanie litery a – małej i wielkiej, drukowanej i pisanej,
• zapoznanie z produktami otrzymywanymi z gliny i z piasku,
• odkrywanie litery m – małej i wielkiej, drukowanej i pisanej,
• kształtowanie poczucia rytmu,
• rozwijanie pamięci muzycznej,
• poznawanie sposobu otrzymywania sera oraz pochodzenia wełny
• poznawanie kolorów tęczy,
• zwracanie uwagi na ubieranie się odpowiednio do pogody,
• poznawanie zjawisk przyrodniczych,
• poznawanie procesu obiegu wody w przyrodzie,