banner_jadlospis

 

linia900

 

banner_dzien_poniedzialek

06.07.2020

 

Śniadanie:   Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, szynka, jajko na twardo, pomidor, szczypior,  Kawa Inka z mlekiem, herbatka owocowa.

Sok marchewkowy, chrupki kukurydziane.

 

Obiad:  Zupa – jarzynowa, pierogi z serem , sos jogurtowo – miodowy, winogrono,  kompot owocowy.
Podwieczorek:  Bułka z pasztetem, ogórek, truskawki,  herbatka z cytryną.

                                                                                                                                                                                     

 

banner_dzien_wtorek

07. 07. 2020

 

Śniadanie : Chleb  pszenny , wieloziarnisty, masło, szynkowa, ser żółty, papryka , ogórek, płatki owsiane  na mleku z suszoną morelą, herbatka owocowa.

Sok jabłkowy.

Obiad :   Zupa – zacierkowa, kotlet schabowy, ziemniaki,  pomidory w śmietanie,  kompot  wiśniowy.
Podwieczorek:  Jogurt z jagodami, wafel ryżowy, jabłko, herbatka malinowa.

 

banner_dzien_sroda

08. 07.2020

 

Śniadanie :  Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło,  polędwica, pasta z jajka, groszku i szczypiorku, pomidor, kiełki warzyw,  kakao  z mlekiem, herbatka owocowa.

napój sojowy, cripsy.

Obiad :  Zupa – kalafiorowa, spaghetti bolognese, ogórek – słupki,  kompot owocowy.
Podwieczorek:  Bułka z serkiem waniliowym, winogrono, herbatka z cytryną.

 

banner_dzien_czwartek

 

09.07.2020

 

Śniadanie :  Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, szynka drobiowa, ser biały – plastry, rzodkiewka, papryka, płatki kukurydziane  na mleku, herbatka
Sok selerowy.
 
Obiad :  Zupa – pomidorowa z ryżem, kotlety z ryby,  ziemniaki, surówka z młodej kapusty z warzywami, kompot wiśniowy.
Podwieczorek :  Naleśniki z dżemem, borówka amerykańska, herbatka owocowa.

                                   

 

banner_dzien_piatek

10.07.2020

 

Śniadanie:  Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, kiełbasa szynkowa, miód, ogórek, pomidor, kawa zbożowa z mlekiem, herbatka owocowa.

Sok gruszkowy.

 

Obiad :  Zupa – soczewicowa, gulasz, kasza jęczmienna, sałata z rzodkiewką, szczypiorkiem i jogurtem, kompot owocowy.
Podwieczorek : Ciasto drożdżowe, arbuz,   herbatka owocowa .