banner_jadlospis

 

linia900

 

banner_dzien_poniedzialek

21.09. 2020

 

Śniadanie:  Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, polędwica sopocka , jajko na twardo, szczypiorek, ogórek, kakao z mlekiem, herbatka.

Sok jabłkowo- malinowy.

 

 

Obiad:  Zupa – jarzynowa, potrawka z kurczaka, ryż, sałata z rzodkiewką, szczypiorkiem i jogurtem,  kompot owocowy.
Podwieczorek:  Chałka z masłem, arbuz,  herbatka z cytryną.

                                                                                                                                                                                     

 

banner_dzien_wtorek

22.09. 2020

 

Śniadanie :    Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło,  schab pieczony, pasta z sera białego , szczypiorku i rzodkiewki, papryka , kasza manna na mleku, herbatka z cytryną.

Marchewka, jabłko.

 

Obiad :  Zupa-  zacierkowa, sznycle z indyka, ziemniaki, sałatka z pomidorów ze śmietaną, sok truskawkowy.
Podwieczorek:  Ciasto jogurtowe z owocami, winogrono, herbatka owocowa.

 

banner_dzien_sroda

23.09. 2020

 

Śniadanie :  Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, szynka, ser biały – plastry, rzodkiewka, pomidor, kawa Inka  z mlekiem, herbatka owocowa.

 Napój sojowo- waniliowy, cripsy jabłkowe.

 

Obiad :  Zupa – barszcz ukraiński, bitki, kasza gryczana , mizeria, kompot z czarnej porzeczki.
Podwieczorek:  Sałatka owocowa, chrupki kukurydziane kręcone, herbatka .

 

banner_dzien_czwartek

 

24.09. 2020

 

Śniadanie : Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, polędwica, miód, sałata, ogórek , gwiazdki cynamonowe  na mleku, herbatka.

Biszkopciki mini.
 

Obiad :  Zupa – duet fasolowy, makaron pod serową pierzynką, sos jogurtowo- miodowy, brzoskwinia,  sok marchewkowy.
Podwieczorek :  Bułka z masłem i pomidorem, banan, herbatka z cytryną.

                                   

 

banner_dzien_piatek

25.09. 2020

 

Śniadanie: Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, szynka drobiowa,  ser żółty, ogórek, pomidor, kakao z mlekiem, herbatka owocowa.

  Pestki z dyni, rodzynki.

 

Obiad :  Zupa – pomidorowa z makaronem, miruna, ziemniaki, surówka z kiszonej kapusty z warzywami, kompot wiśniowy.
Podwieczorek :  Strucla serowa, jabłko, herbatka z owoców leśnych.