banner_jadlospis

 

linia900

 

banner_dzien_poniedzialek

30.11. 2020

 

Śniadanie:  Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, szynka z indyka , ser żółty , rzodkiewka ogórek, kawa Inka  z mlekiem, herbatka.

 Napój kokosowy, cripsy.

 

 

Obiad:  Zupa – pomidorowa z makaronem, kotlety z jajek, ziemniaki,  buraczki zasmażane, kompot owocowy.
Podwieczorek:  Naleśniki z dżemem, pomarańcza, herbatka malinowa.

                                                                                                                                                                                     

 

01.12. 2020

 

Śniadanie :    Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, szynkowa, miód, sałata, papryka, płatki owsiane  na mleku z suszoną żurawiną, herbatka

Kalarepka, marchewka do chrupania.

 

Obiad :  Zupa  – kapuśniak,  spaghetti bolognese, ogórek, sok winogronowy.
Podwieczorek:  Bułka z serkiem waniliowym, jabłko, herbatka owocowa.

 

banner_dzien_sroda

02.12. 2020

 

Śniadanie :  Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, polędwica, pasta z sera białego, szczypiorku i rzodkiewki, pomidor, kakao z mlekiem, herbatka owocowa.

Sok pomarańczowo- miętowy, chrupki.

 

 

 

Obiad :  Zupa – zacierkowa, sznycle, ziemniaki, marchewka z jabłkiem, kompot owocowy.
Podwieczorek:  Jogurt z truskawkami, wafle ryżowe, winogrono, herbatka z cytryną.

 

banner_dzien_czwartek

 

03.12. 2020

 

Śniadanie : Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, szynka, jajko na twardo, szczypiorek, papryka, płatki kukurydziane z  mlekiem, herbatka.

Sok marchewkowy, biszkopciki.
 

Obiad :  Zupa – jarzynowa, pierogi z serem, polewa jogurtowa, ananas,   kompot z czarnej porzeczki.
Podwieczorek :  Bułka z masłem i pastą z makreli, ogórek, mandarynka, herbatka z cytryną.

                                   

 

banner_dzien_piatek

04.12. 2020

 

Śniadanie: Chleb pszenny, wieloziarnisty, masło, kiełbasa żywiecka, ser biały- plastry, ogórek ,  rzodkiewka,  kawa zbożowa  z mlekiem, herbatka .

  Sok buraczkowy.

 

Obiad :  Zupa – ogórkowa,  bitki z warzywami, kasza jęczmienna, sałata z jogurtem,  kompot owocowy.
Podwieczorek :  Drożdżówka z owocami, banan, herbatka owocowa.